ZWROTY I REKLAMACJE
Procedura reklamacji towaru:
Odbiór przesyłki
Po otrzymaniu przesyłki proszę o dokładne sprawdzenie towaru. Należy sprawdzić czy otrzymany towar jest zgodny z zamówieniem. Reklamacja towaru jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, w pierwszej kolejności proszę o wysłanie maila na adres: kontakt@tatreko.pl W treści proszę o podanie:-nr zamówienia opis asortymentu podlegającego reklamacji (wymiana, zwrot, niepełne zamówienia)-propozycji rozwiązania reklamacji (wymiana, zwrot towaru, zwrot środków)
Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu wraz z opisem wady, data zakupu. Formularz reklamacji jest do pobrania TUTAJ.
Odesłanie towaru
Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, kopią faktury zakupu, paragonem.
Zwracany produkt proszę wysłać na adres:
Tatrawool Ewa Marciszewska
os. Szymony 1/11
34-500 Zakopane
Tel. 662 62 51 62
lub do paczkomatu: ZXB01M
Rozpatrzenie reklamacji
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 7 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania podlegają zwrotowi w wysokości ceny najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy.
Procedura zwrotu towaru:
Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru na poinformowanie Sklepu o odstąpieniu od umowy. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny.
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu data zakupu, oraz nr konta bankowego na które mamy zwrócić środki. Formularz oświadczenia o odstąpieniu na odległość jest do pobrania TUTAJ.
Odesłanie produktu
Zwrot środków
W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty za towar oraz najniższy koszt dostawy dostępny w momencie zakupu. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru.
Przelewy są realizowane w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
Produkty spersonalizowane wykonane na zamówienie:
Produkty spersonalizowane wykonane na zamówienie nie podlegają zwrotowi, o czym Klient został poinformowany przed złożeniem zamówienia, a dokonując go potwierdził świadome odstąpienie od prawa zwrotu.